
У 1981 році з конвеєра зійшов моцик «Рига-22», який став вдосконаленою версією Мокікі «Рига-16». На цій моделі, яка розганяла до 50 км / год, встановлювали двигун «Ш-62», «Ш-62М», «V-50».
Ці двигуни кардинально відрізнявся від попередніх моделей, перш за все, потужним електронним запалюванням і коробкою передач, через що довелося поміняти напрям обертання коленвала. Застосування електронного безконтактного запалювання підвищувало надійність пуску двигуна і надійність роботи системи запалювання в цілому. Однак «Ш-62» відрізнялися ненадійністю комутаторів і блоку шестерень. Тому через деякий час була проведена модернізація двигуна і комутатора і з 1984 року стали випускати мокікі з двигуни «Ш-62М» потужністю 1,8 л. с. і «V-50» з новою коробкою передач і посиленим зчепленням. До того ж змінилася конструкція глушника. Незважаючи на модернізацію, коробка передач все ще доставляла клопіт покупцям.
Кросової моделлю, уніфікованої з Мокікі «Рига-22», став мопед «Рига-20ю», який оснастили більш спортивною рамою, переднім колесом більшого діаметру і ножним перемиканням швидкостей - мотор V-501
Немає коментарів:
Дописати коментар